donderdag 20 februari 2014

skiën met een paar gekke boys

Zo na een weekje skiën met 53 leerlingen, heb je weer wat inspiratie. Dit is een van de uitwerkingen van de gedachten die ik in de bus terug had. Wil je weten hoe mijn hele week verlopen is, kijk dan op mijn #plog.

Gekke boys

Niet mogen
wel moeten
vertrouwen verdienen
geven
niet nemen
beginnen bij nul

En dan incasseren
je vrijheid creëren
en de normen en grenzen
gebruiken als spel

Deze week ging
voor mij niet om snelheid
maar om
vertrouwen
uitdaging
en zorg voor elkaar

Overtreffen
van trappen
in jezelf
en mijn verwachting
en een belofte
meer dan waar

Ik ben onder
en ook met een indruk
op weg naar het examen
eind van dit jaar

Met dit in mijn hoofd
vind ik maar één uitslag waardig
voor jullie is het tijd
te laten zien wie je bent.

Jullie zijn niet normaal.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten